• عدم استفاده از محصولات مخابراتی خارجی که نمونه  مشابه ساخت داخل دارند.
  • تنظیم ت های مسئولیت اجتماعی (CSR) شرکت مخابرات و زیر ساخت در راستای حمایت از کالای ایرانی
  • اعطای تسهیلات اینترنت ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی
  • اعطای تسهیلات فروش پهنای باند و خدمات میزبانی ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی.
  • توسعه ت های گسترش اینترنت پر سرعت مبتنی بر بستر فیبرنوری (تانوما) در  سراسر کشور.
  • حمایت از  پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه مخابرات که به توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی  و بهینه سازی الگوهای مصرف و فرآیندهای صف و ستاد مخابرات و زیر ساخت کمک کند.

برای مطالعه مقاله کامل تر و منبع مطالب کلیک کنید =»

کلیک


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها