- عدم استفاده از محصولات مخابراتی خارجی که نمونه مشابه ساخت داخل دارند.
- تنظیم ت های مسئولیت اجتماعی (CSR) شرکت مخابرات و زیر ساخت در راستای حمایت از کالای ایرانی
- اعطای تسهیلات اینترنت ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی
- اعطای تسهیلات فروش پهنای باند و خدمات میزبانی ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی.
- توسعه ت های گسترش اینترنت پر سرعت مبتنی بر بستر فیبرنوری (تانوما) در سراسر کشور.
- حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه مخابرات که به
توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی و بهینه سازی الگوهای مصرف و فرآیندهای صف
و ستاد مخابرات و زیر ساخت کمک کند.
برای مطالعه مقاله کامل تر و منبع مطالب کلیک کنید =» کلیک
اشتراک گذاری در تلگرام
درباره این سایت