• اام کلیه دستگاه های زیر مجموعه به خرید و مصرف کالا ها و خدمات ساخت داخل در کلیه فرآیندهای ستاد و عملیاتی و طراحی و ساخت.
  • تشکیل بانک اطلاعاتی تولید کنندگان و پیمانکاران خرد و کلان حوزه راه و شهرسازی و امتیاز بندی آنان بر اساس  مصرف و حمایت از کالای ایرانی در ارائه خدمات به  وزارت راه و شهرسازی.
  • اعطای تخفیف و تسهیلات حمل و نقل ریلی و هوایی به تولید کنندگان کالای ایرانی.
  • حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه اشتغال صنعت راه  و شهرسازی  ایران.
  • نصب تابلوهای حمایت از کالای ایرانی در بزرگراه های خارج از  شهر
  • تبلیغ کالای ایرانی به صورت بروشور و کالای فیزیکی در ایرلاین های داخلی و خارجی با همکاری اتاق بازرگانی و وزارت صنعت-معدن و وزارت ارشاد.

برای مطالعه مقاله کامل تر و منبع مطالب کلیک کنید =»

کلیک


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها